Contabil

Gestionează contabilitatea primară și operațiunile administrative alături de echipa noastră.

Responsabilități:

  • Evidență contabilă primară;
  • Emiterea facturilor către clienți și înregistrarea facturilor de la furnizori;
  • Operarea deconturilor de cheltuieli și a avansurilor primite spre decontare;
  • Verificarea pontajelor, a concediilor (medicale și de odihnă) și întocmirea statului de salarii lunar;
  • Întocmirea Declarației 212, conform legislației fiscale în vigoare;
  • Efectuarea de confirmări de sold cu partenerii;
  • Gestionarea avansurilor primite de la parteneri per contract;
  • Operare documente de casă și extrase bancare;
  • Întocmire și actualizare diverse situații în Excel;
  • Gestionarea relației cu banca;
  • Înmatriculări, radieri auto și achitare amenzi.

Candidatul ideal:

  • Experiență relevantă în domeniul contabilității;
  • Studii medii cu profil economic și/sau curs de contabilitate finalizat;
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Excel și abilități solide de operare PC;
  • Atenție la detalii, simț al responsabilității și capacitate foarte bună de organizare;
  • Experiență în salarizare și gestionarea documentelor financiare.

Oferim:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Tichete de masă;
  • Prime de Paște/Crăciun;
  • Cafea bună și fructe proaspete în fiecare zi;
  • Mediu de lucru plăcut, stabil și colegial.

Dorim să te cunoaștem!